2008年5月1日星期四

我的避难所,我的力量,我的高台…

现在……
一股难过……担心……烦……气……
怎么突然发生这么多事……
我不应该这样的!
我应该坚强!应该勇敢面对!应该……
我不能被魔鬼留地步……
怎么现在的情况,有点让我从非常火热、开心跌至难过、无奈……
这是魔鬼的诡计吗?
怎么办?
主啊!帮帮我……
你是我力量,我高台……你是我的避难所……
求主让我有聪明智慧,找到最好的解决方法……
我需要冷静自己……用最中立,最理智、最谨慎的方式解决……
主啊!我将我一切的重担卸下交给你……
求主引导、带领,一切结果交给你。

大家,别担心……只是想发一下牢骚……

6 条评论:

andy 说...

haha...my dear sis...
dun worry...

God will also b our helper...
to help us in our life...

Got problem just hang it to God...

B happy ya...

AbBy...冰冰 说...

thank u adi
thanks ur support n encouragement
thanks ur accompany
i will believe
God will help me n be wif me 4ever
His Promise

i will happy
n u too

we gambate 2geter o!
God bless us...

匿名 说...

学姐,请听圣经怎么说:[林后1:3~7]

"我们在一切患难中,他就安慰我们,叫我们能用神所赐的安慰,去安慰那遭各样患难的人。"

"我们既多受基督的苦楚,就靠基督多得安慰。"

"我们受患难呢,是为叫你们得安慰得拯救。我们得安慰呢,也是为叫你们得安慰。这安慰能叫你们忍受我们所受的那样苦楚。"

"我们为你们所存的盼望是确定的。因为知道你们既是同受苦楚,也必同得安慰。"

**其实,我是一个不懂安慰人家的人~但是,刚才在脑海里突然,浮现这一章经节。。所以,就把它post在这里。。

希望你每天都活在上帝的爱里,愿一切的一切都交托给他咯~

~学姐,加油咯!!!!!精神上支持你~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!

匿名 说...

乖乖养女儿。。。
不用担心的。。
你曾经说过,把一切的结果交托给神
那我们就要学习交托咯!!
不管发生什么事情
还有我们陪在你身边啊!!
要加油哦!!

Unknown 说...

wow...vin we always cn heard GOd' words frm u!!ha!!great job man!!ha!!dear...i knw support frm me is much more important that i go deep 2 knw wt's going on wif u...tat's nt important!!bt do remember...God always there 4 u n me!!eveytime..evry moment!!He was there...but u knw wt...we ourself ran off frm Him!!we leave n we dun wan HIm 2 hug us...we felt we cn..we cn ..2 settle..bt..He was...there...wt u need 2 do ...turn bck ur face!!yet u will c..Jesus calling ur name!!: Abby come!!i love u!!come papa hug hug u!!u need to rest!!!....do u feel better ??when u run 2 Jesus??...haha!!close ur eyes!!!u will see it!!!Jesus love ...just like i love u my dear dear too....
examination..relationship...problems...with u nw...jst put down...hv a great time in HIs body!!!He love u!!!rest abby!!u need it!!!

AbBy...冰冰 说...

thanks 4 all.
i'm glad tat i hav these best friends like u all...
thanks God
thank ur support
ya! i will n i oso believe all of tat.
see! i hav many best friends.
i am so happy!
God will make a way.

Thanks You!!!
GBU :)